Bilder från Whitsunday

Nu har jag äntligen fått bilderna från Marléne från när vi var till Whitsundays !

Whiteheaven beach, så otroligt vackert !



Jag och Marléne :)


En av dom bästa sakerna var att vi var helt själva på beachen ! (plus dom andra som var på vår båt såklart)

På hostelet, tack för en superhelg Marléne ! <3

Helt klart tummen upp för Whitsunday och Arlie beach :)

Nu när jag ändå skriver här så kan jag ju passa på att berätta vad jag har haft för mig dom senaste dagarna. I lördagskväll möötte jag upp Marléne i stan för en fika och bowling, efter det mötte vi också upp tre andra tjejer och va med dom. Vi gjorde inget speciellt utan bara pratade och satt oss på ett fik och vid tolvtiden ungefär tog vi alla tåget hem.

På söndag var det julfest hemma hos Marlénes familj med massa god mat och prat :). Det har varit så himla kallt här den här helgen fast nu idag och igår är det soligt och fint :) hoppas det håller i sig.

Igår träffade jag två tjejer från tyskland en snabbis men det blev inte så¨länge eftersom att vi alla skulle jobba. På kvällen bokade jag även flyg till Sydney ! så den 14-17 januari kommer jag vara där med Isabelle och Gabriella :) (båda från sverige). Ska bli spännande !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0