Birthday

19 år !

Då var man ett år äldre. Började med att logga in på skype imorse och min fina syster och pappa sjöng så fint för mig :) Öppnade även min sista födelsedagspresent från dom <3.

Efter det blev det gymmet en vända (så skönt eftersom att jag varit sjuk i typ en vecka, hade massa energi !) och på vägen hem köpte jag med mig en grillad kyckling. Tyvärr var den lite dyr men det är ju ändå min födelsedag idag :) så jag fixade iordning en god lunch med kyckling, lax, vattenmelon, färsk mango, sallad och dressing som jag åt ute o solen. Så galet varmt ute idag (här inne också för den delen) !

Blir alltså en varm och solig nyårsafton för mig som spenderas först på beachen och sen får vi se vart vi hamnar =)

Today's outfit

Har inte tid och fixa nå bättre bilder :p nu ska jag göra nånting åt mitt hår !

Gott nytt år ! /sandra

Kommentarer
Postat av: viktoria

vackra människa, puss på dig ! <3

2011-12-31 @ 11:56:13
URL: http://viktorialouiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0