My weekend

Då var ytterligare en helg slut här, redan tre veckor här i Melbourne. Helgen var bra iallafall och spenderades med kompisar. På lördag blev det promenad runt i stan, biobesök (New year's eve) och utgång och på söndag en tur med citytramen och sushi :). Melbourne klarade sig ganska bra från regnet den här helgen, det var bara på lördagkväll det spöregnade,tyvärr samtidigt som vi skulle till Chapelstreet (stället där vi skulle gå ut) så vi blev ganska blöta men vi kom fram till slut och det blev trots detta en helt okej kväll. Fast måste säga att hittills tycker jag att utelivet i Brisbane är bättre :p. Sen när jag skulle åka hem vid tretiden så tog det typ en halvtimme att hitta en taxi, hehe trodde att jag inte skulle ta mig hem där ett tag ..

Köpte med mig lite lösgodis från stan idag, tyckte faktiskt att de höll nästan lika mått som i sverige :D dock lite dyrare men inte så farligt !

Nu laddar jag inför en ny vecka !

Kram :) /sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vilka fantstiska bilder från whitesundays. Otroligt vackert. Var ligger det? Du måste tänka på att ta hand om dej och inte vara ute på för mycket "vift" Kram mamma

2011-12-15 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0