Två veckor kvar !

Ojoj blir inte många inlägg här nuförtiden :P

Har varit en bra vecka iallafall och idag blev det en sväng till stranden eftersom att det var så otroligt varmt med min finska vän Mia :)

St Kilda beach, kanske inte ser så jättevarmt ut men jag lovar det var det ! blev bara ett par timmar där eftersom att det var så varmt så man blev ganska trött på solen.
Menmen jag klagar inte :D

Efter stranden blev det att dra in till stan för att möta upp Marléne :) När jag kom hem vid åttatiden så hade jag tänkt att åka in till stan igen lite senare men jag känner att jag är för trött för det. Får bli godis och chill här hemma istället. Har ju varit ute typ alla lördagar nu så en hemmakväll känns välbehövligt :)


Igår blev det utgång med dom här tjejerna (Maren,Gabriella, jag, Laura). Tyvärr är min kamera lite kass ibland ..
Blev en lagomt sen kväll på en liten pub med ett bra liveband :)


Blev IKEA besök i veckan också med Liv :) kände att jag fick lov att knäppa en bild.

Var ett shoppingcentrum vid IKEA så vi tog oss en titt där och jag köpte ett par rosa shorts ;)

Om en vecka är det julafton och om två veckor fyller jag år, kan inte riktigt fatta det ! och idag på stranden var det folk som bar tomteluva, hehe ;p.

Ha en bra lördag :) /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0