December

Första december idag ju ! det är alltså julafton och min födelsedag den här månaden. Vet dock inte vad jag ska göra än under dom dagarna men det visar väl sig. Har inte hänt så jätte mycket speciellt dom senaste dagarna, lite jobb, lite gym och lite chill. Idag tog jag även tåget in till centrum en sväng och som dom flesta gånger kom jag hem lite fattigare men med en ny klänning :). Centrumet här 'är ju lite större än i Brisbane så jag virrade runt lite grann men jag ska nog lära mig det snart ! det är ju faktiskt fortfarande bara andra veckan i denna stad.

Redan torsdagkväll så snart är det helg igen. På söndag blir det julfest hos Marlénes värdfamilj :) och på lördag ordnar svenska kyrkan en marknad och jag har hört att dom ska sälja svenskt lösgodis där :D (det som jag har saknat mest när det gäller matväg) yey !

Kram ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0