18 år


Börjar med att visa lite bilder från idag när jag och Laura var till St Kilda beach :)


Laura och jag !

Har varit riktigt fint och varmt väder idag och det ska bli ännu varmare nu under nyårshelgen, yey ! Blir antagligen  att fira nyår (och min födelsedag) på beachen imorgon :)

Så idag är det min sista dag som 18-åring, kommer kännas konstigt att vakna upp helt själv imorgonbitti ! min värdfamilj är i Sydney nu i några dagar så det är bara jag och kycklingarna här.

Jag kan då iallafall säga att 2011 har varit ett händelserikt år som jag ALDRIG kommer att glömma ! Det  har varit en känslomässig bergochdalbana och det har varit tufft ibland (dock mest den första delen av året).

Efter min 18-års/nyårsfest åkte jag till Thailand i två veckor med min underbara familj, en bra start på året !
Direkt efter att jag kom hem tog jag körkort och jag fortsatte att kämpa på med allt jobbigt skolplugg. Jag blev singel efter ett nästan tre årigt långt förhållande och jag stressade vidare med skolan.
Jag, Elin och Vickis spenderade några härliga och välbehövliga dagar i fjällen i Vickis stuga :)
Tillslut kom äntligen plugget till sitt slut och jag ¨kte till Zakyntos med klassen och kom hem och tog studenten :D shit, vilken underbar dag <3

Sen vare dax för sommarlov med lite jobb, chill, kompisar, p&l, stockholm med Elin och Ottis och Piteå i en vecka. Massa förberedande inför Australien också såklart :)

26 augusti lyfte planet från stockholm för att ta mig till Brisbane :)

Där har ni en liten kort sammanfattning av mitt 2011 !

Nu väntar jag på att Ann och Laura ska komma hit så ska vi kolla på film :)

KRAM ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ett väldigt bra år :)

2011-12-30 @ 14:32:54
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0