Tionde december

Hej !

Har blivit lite sämre på att skriva här men jag har bara inte haft någon lust. Ska försöka bli bättre. Vädret har varit supervarmt hela veckan men nu till helgen ska det bli regn :(. Har hört att vädret ska vara så här i Melbourne, först sol i några dagar och sen regn. Det regnar inte nu iallafall och jag hoppas att det inte börjar eftersom att jag ska in till stan snart.

I onsdags var jag på ett spinningpass på gymmet, ojoj så jobbigt och svettigt. Kändes att jag inte har gått på spinning på några månader :p.

Eftersom att det har varit så fint väder så låg jag ute och solade, läste och åt lunch i parken precis här utanför huset :). Fin utsikt över melbourne city ! Jag börjar känna mig hemma nu här i området som jag bor i och jag gillar det och det är ett mysigt område. Till Camberwell (där dels mitt gym och lite andra affärer, restauranger, bio och sånt finns) tar det tio minuter med cykel och in till stan kan jag ta mig in på en halvtimme :) Några andra au pairer som jag har pratat med behöver ibland mer än en timme för att ta sig in till stan, så jag är glad att jag bor där jag bor !

Hoppas att ni får en superhelg med massa snö och pepparkakor :) /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0