A little town with so many people .

Vad rolig gårdagen var ! :) Volbeat, Oskar Linnros och The Ark. Blev även en vända på campingen efteråt fast jag var ganska trött så det blev att cykla hem ganska tidigt men det hade iaf hunnit blivit ljust ute ;), det är väl lite så det ska va på p&l. Längtar redan nu tills ikväll och nu är jag även ledig i en hel vecka och tre dagar framåt, känns jätte skönt !

Jag trodde att det skulle vara jätte dåligt väder idag men det är ju faktiskt ganska fint. Jag åt min frukost ute i solen imorse (eller ja nyss).


Vickis och Elin på Volbeat =)


<3<3

På The Ark (:

Nu ser jag fram emot en ny festival dag och hoppas alla får det jätte roligt ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0