Hemma igen !

Veckan i Piteå har varit grym ! :), man kan alltid lita på vädret i mina kusiners sommarstuga som ligger i Rosvik utanför Piteå. Sol i princip hela veckan ! så vi har badat och solat och även gått på stan i Luleå och Piteå, riktigt mysigt. Det bjöds på lax fyra gånger denna vecka, mumma ! och en hel del godis har slunkit ner som vanligt .. äsch är man ledig så är man !

Nu väntas jobb de närmaste veckorna men jag ska även försöka hinna med lite annat, bl. a. njuta av sommaren och umgås med min familj och vänner :). Om jag rä'knade rätt så har jag 35 dagar kvar här i Sverige nu !

Börjar halv åtta imorgon så det är dax att sova nu i min älskade säng !
God natt <3 /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0