Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig .

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Åh det var så obeskrivligt ! helt underbart :). Då var p&l slut och gud vad roligt det har varit. Tredje året gillt för min del och jag har kommit fram till att p&l inte kan bli misslyckat. Dom här fyra dagarna har gått så otroligt fort och det känns tråkigt att det är över. Jag hade velat träffa ottis och elin mer under dom här dagarna än vad jag gjorde :( , sämst att vi är så dåliga på att planera !

Fast dom här dagarna har ju varit ganska krävande ändå med dels tanke på att man inte sovit spciellt mycket och idag har jag varit ganska trött. Har blivit att kolla film (P.S I love you blev det ) och käkat godis ;) mitt jäkla godissug .. inte bra.


Har blivit lite liknade bilder nu dom här dagarna men det är ju iaf bilder ;)


Daniel Adams ray :) - klockrent !

På tisdag blire stockholm och Gröna Lund med Ottis och Elin ! iih ska bli så kul :D
Kram ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0