Kangaroo

Nu har jag tagit tag i visum fixandet, är dock inte riktigt klar men ska fixa klart det imorgon så jag kan skicka det imorgon :). Blir banken imorgon också för att fixa ett visakort. Om det är någon som undrar så fixar jag mitt visum på http://www.myplanet.se/.

När pappa har spelat tennis så ska vi ut och äta igen ! jag älskar att äta ute :D. Till lunch så åt jag resterna från igår: flygande jacob ! en av mina favorit rätter helt klart. Förutom kyckling så är lax en av favoriterna :)

Min syster spelar ju Dalecarlia den här veckan så jag har varit och kollat på två matcher, kan inte fatta att det var tre år sen jag spelade Dalecarlia :) jag blir att sakna att spela cup när jag går runt på sportfältet och ser alla lag.

Haha, ovärt inlägg men men .. =)

Kram ! /sandra


Kolla vilken söt känguruunge :)) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0