Ledig idag !

Mamma och pappa åkte precis till Båsta, pappa ska spela tennis där. Jag hade också velat följa men jag måste ju jobba :(. Trots att jag precis varit borta från borlänge så vill jag åka iväg igen på en gång, tur att jag åker snart !

Hade ju tänkt att jag skulle åka till gymmet idag men så igår kväll så kom jag på att det är stängt på lördagar nu under sommaren ! bläää, jag som verkligen såg fram emot det och kände mig jätte peppad :/ får väl bli att använda pappas gamla hantlar här hemma istället .. dock så tycker jag att dom väger lite för lite men det får gå ändå.

Bild från Zakyntos

Ikväll blir det utgång !
Ha en fin lördag :) /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0