Snabbare än snabbast

Vilken bra ledig dag jag har haft ! började med en vända till kupolen för att kolla på rean på stadium där jag hittade springskor för 200 kr :D ! om man köpte 5 stycken reavaror så fick man 50 % rabatt på allt så jag, mamma och pappa plockade på oss lite saker :) förutom springskorna så fick jag med mig lite strumpor hem ;)

Mina nya fina springskor :D (det var hål rätt igenom på mina gamla)

Efter kupolen så drog vi vidare till dammsjön och badade. Jag har många minnen där ifrån, dels när jag var två dm från att trampa på en huggorm ! men trots det så är det en plats som ligger mig varmt om hjärtat och jag har spenderat många timmar där under min uppväxt :).

Dammsjön

Vi åt min favoriträtt till middag idag, lax ! mamma köpte så pass mycket så jag kan äta det på jobbet både imorgon och på torsdag :D yey !

Förresten så drack jag kaffe idag och jag tyckte faktiskt det var så gott att jag fyllde på min kopp ! så Elin nu måste du lära dej dricka kaffe där borta i USA så du kan dricka kaffe tsm med mej och Ottis :D

Aja hoppas ni haft minst en lika bra dag som jag :) /Sandra

Kommentarer
Postat av: Elin

NOOO!!! Jag dricker saft så får ni dricka kaffe! :P haha <3

2011-07-27 @ 00:27:16
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

näädu kaffe ska det va :D <3

2011-07-27 @ 23:21:01
URL: http://sandrahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0