TACKTACKTACK <3

KROKODILTÅRAR, har precis sagt hejdå till elin. Allt känns så overkligt, som att det är på låtsas. Att vi ska vara i tre olika världdelar snart känns sjukt, vi som verkligen har hållt ihop i tre år. Det var under bilresan nyss hem från elins stuga som tårarna börja komma, som jag började förstå att allt verkligen är sant.

Men som sagt ett år går fort och snart står vi där med glädjetårar och ett spännande år bakom oss och nya erfarenheter. Jag är glad att skype finns !

Boken som jag fick av mina underbara vänner <3. Jag tycker att den verkligen visar att vi har hållt ihop och utvecklats tillsammans =) , på tre år så ändras man ju faktiskt ganska mycket. Se bara så små vi såg ut på de äldsta bilderna ;).

Ni är så fina :) Tack så jättemycket <3 !

Tror att det är dax att sova nu, ögonen är trötta och jag måste hinna packa lite innan jobbet imorgon .. godnatt ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååhh nu kom tårarna Sandra!! Kommer sakna er så otroligt mycket!! Men det är som du säger, tiden går så snabbt så snart är alla vi hemma igen och kramas igen! <3

2011-07-17 @ 16:58:03
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3<3<3

2011-07-22 @ 22:19:13
URL: http://sandrahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0