thirty-two

Jobb idag, 13.30-21.00. Gick lite segt men imorgon så är jag ledig å så efter det blir det tre dagars jobb igen. Jag är  ledig på lördag :).
Blev gymmet idag före jobbet, har ju varit borta så det var länge senjag var där nu men det gick bra ändå. Igår blev det lite hemmaträning eftersom att det började spöregna när jag skulle ut och springa :( menmen funkar fint det med !

Tur att det finns ett gym på skolan i Brisbane som jag ska gå på ! det verkar vara ett frächt gym också och hela skolan verkar vara fin på de bilder jag har sett =)  (är vän med skolan på facebook och så har jag gogglat en hel del ;))

Imorgon är det den 26 juli, alltså en månad kvar tills jag åker !

Nä nu ska jag fortsätta kolla på mitt favvoprogram på mtv, Jersey shore ;D /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0