Tralala Lilla Molntuss !

Har hunnit med att städat och rensat på mitt rum idag, var behövligt och nu ska jag försöka hålla det så här snyggt och bädda sängen lite oftare. När jag var liten så bäddade jag ALLTID sängen jättenoga och la upp alla gossedjur med stor omsorg ;).

Jag och mamma satte även upp två hyllor ovanför min säng som blev prydda med tavlor, studentskylten och Zakyntos bollen :D.


Där har ni två bilder på mitt rum, inte jätte stort och kanske inte så mycket att skryta över men jag trivs iaf =)
Kommer bli konstigt att inte vara på sitt rum på flera månader.


Ikväll blire grillning igen men inte här hemma utan med Elin och Viktoria och så tror jag att Rhodin var på :) det blir riktigt trevligt !

Ha en bra kväll ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Elin

Zakyntos bollen! :D

2011-07-10 @ 20:32:41
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA :D tycker den passar bra där på min hylla ! :)

2011-07-12 @ 18:10:02
URL: http://sandrahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0