I think it's fun !

Var precis in till stan och hade lite pic nic med några vänner, blev glass för min del :)

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och sen ut och äta med min syster. Måste även hitta på nått att ha på mig ikväll och det kan ju ta sin lilla tid (;


Outfit bild för dagen,, nytt linne från New Yorker (får nog följa med till Australien), shorts från hm, klocka från teknikmagasinet och skärp från second hand butik i Piteå.

Idag knäppte jag även lite "formbilder" (lägger dock inte upp dom här) för att kunna se hur kroppen förändras, vill ju ha lite mer muskler på mina spagettiarmar och även axlar och rygg. Vågen ska jag sluta gå efter, och det går helt enkelt inte att jämföra sig med andra hur mycket man ska väga, alla kroppar är olika byggda och därav kan man ha olika "normalvikt" fast att man är lika långa.

För att få mer muskler så MÅSTE jag gå upp i vikt, muskler väger ju mer än fett. Måttbandet är bätttre att gå efter så jag ska mäta och skriva ner lite, bara jag hittar ett måttband här hemma :p


Om ni inte märkt det så är jag väldigt intresserad av träning, mat och hälsa. Kan sitta länge framför datorn och kolla hälsobloggar och följa männsikors utveckling inom träning och ta in massa tips på goda maträtter :)

Oj nu skrev jag mycket, lite föör mycket. Sorry =) /sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0