Hard work work

Hej !
Tänkte skriva ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova, ska nämligen jobba imorgon och så vill jag hinna med lite innan jobbpasset som börjar klockan tolv. Jag sa ju att jag skulle börja jobba på torsdag men Göran ringde idag och undrade om jag kunde hoppa imorgon. Självklart sa jag ja eftersom att jag är i stort behov av pengarna med tanke på min resa. Det tråkiga är att jag, Elin och Ottis hade tänkt leka imorgon :( , men vi hittar förhoppningsvis på någonting framåt kvällen istället !

Denna dag spenderades med Elin och Vickis :) , vi tänkte åka och fiska och hade med oss picknick och grejjer men det failade sig totalt eftersom att det började regna .. så maten blev inte äten vid älven som det var tänkt utan vid statoil i kvarnsveden ;) och Elin och Vickis fick inte använda sina fiskespön (jag äger inget fiskespö). När regnet hade slutat så tänkte vi att vi skulle spela kubb men det failade också ! haha .. aja jag är glad för att jag fick träffa mina kära vänner iaf =)

Framåt kvällen blev det en promenad i det fina vädret !

Vickis som är fullt reda för att fiska !

meen så kom regnet

promenad i fint väder med musik i öronen (Y)


Hare bra ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0