Helg

Då börjar helgen gå mot sitt slut. I fredags blev det ju tacosmys och igår blev det fest. Jag, elin och ottis lämnade festen dock ganska tidigt och jag tänkte istället dra till krogen med elin och vickis fast så blev det ju inte riktigt. Vi funderade på s2 men där verkade det ju helt dött så det blev ingen krogenrunda för vår del ;).

Har ju varit ledig hela den här veckan men vädret har ju tyvärr varit ganska dåligt men jag har iaf hunnit träffa ganska mycket kompisar så det har varit bra ändå :). Nästa vecka jobbar jag torsdag, lördag och söndag. Midsommarafton är ju på fredag så jag jobbar dagen efter, börjar kl. 9. Känns såklart lite jobbigt men det ska nog gå, att vara trött en jobbdag klarar jag nog av :).

Jag räknade precis ut att jag åker om 68 dagar (om jag räknade rätt) ! och elin åker om MINDRE än en månad. Galet. Sorgligt. Läskigt. Men såklart sjukt spännande. Jag har väldigt svårt att tänka mig hur mitt liv kommer att se ut där borta. Känns sjukt jobbigt att säga hejdå till alla men vi har iaf lite tid till att umgås innan vi splittras och den tiden ska jag verkligen ta vara på.

Bild på mig och Elin igår. Vi har känt varandra hela livet och vi håller fortfarande ihop =) <3

Får se om jag hinner lägga in lite bilder från zakyntos senare idag, bjuder även kanske lite på thailandsbilder :)
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0