I don't want to be alone.

Precis ätit en supergod frukost med ägg och keso och grejjer, mums ! älskar frukostar, bästa målet på dagen ;). Jag är förvånad att jag orkade upp så tidigt imorse med tanke på att jag kom hem från Lisa sent inatt/imorse. Men nu sitter jag här pigg iaf och ska åka in till gymmet en sväng eftersom att det är så trist väder ute ..

Kvällen och natten spenderades med några från gamla (vi har ju faktiskt gått ut gymnasiet nu) klassen + Kim och Johanna. Det blev bröllop (hehe, knasig klass jag gått i ;)), grillat, glass, lite film och massa prat. Riktigt trevligt =). Höll dock på att somna på slutet och skulle sen köra bil hem men det gick bra ändå. Sa även hejdå till Marlene som åker till Australien på tisdag men jag hoppas att vi kommer träffas snart igen då jag åker dit :). Hon ska dock till Melbourne men vi ska nog kunna ordna på nått sätt så vi kan träffas !

Ikväll väntas tacosmys med kära vänner :)

/sandra


Kommentarer
Postat av: Marléne

Wiie, ja vi måste fixa så att vi ses i Australien på nått sätt skulle va så kul! ;D Wihoooo

2011-06-17 @ 20:18:18
URL: http://marleneinaustralia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0