I want to turn the time foreward a little bit

Hej !
Blev att gå upp tidigt imorse, började klockan sju -.- men det gick faktiskt ganska bra. Sen jobbade jag fram till klockan tre och då åkte jag hem och tog en powernap, superskönt ! det där med powernapar har blivit lite som min grej, speciellt nu efter studenten då jag har haft så himla svårt att sova om kvällarna, ligger och tänker alldeles för mycket .. ibland på roliga saker (t.ex. Australien) och då blir jag ju för mycket uppe i varv och kan verkligen inte sova eller så oftast så blir det att tänka på jobbiga saker .. jag har kommit på att jag tänker för mycket, inte bra. Måste försöka att lära mig att bara leva i nuet!

Tänkte snart att jag skulle åka till mellsta en sväng men det verkar som att jag inte går med mig min springkompis (pappa). Det är ju roligare och mer peppande att springa med någon än att springa själv och pappa är perfekt att ha som springkompis eftersom att vi är ganska jämna. När jag har en sämre dag så är han min draghjälp och när han har en sämre dag så är jag hans draghjälp ! perfekt :). Men men jag får klara mig utan han idag verkar det som.

Jag blev precis att tänka på att det här är ju en reseblogg och jag har typ inte skrivit om min australienresa någonting ! :o inte nå förberedelser eller något som jag sa att jag skulle göra. Så nästa inlägg ska jag bara skriva om Australien och min resa, om jag glömmer av mig och skriver något annat så får ni skälla på mig !

Imorgon är det midsommar så då åker jag till Nils stuga med några från klassen =) trevligttrevligt !


Lägger upp två bilder på Brisbane, en dagtid och en nattid. Visst ser det fint ut ? . Iih, blir helt pirrig när jag kollar på dessa bilder =)

Ha en jätte bra midsommar ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0