LoveLoveLove .

Kom nyss hem från Elin, eller ja nyss och nyss .. jag har hunnit ätit lite kvällsfika och borstat tänderna innan jag bäddade ner mig här i sängen ;). Vi bokade tågbiljetter till stockholm nästa tisdag då vi hade tänkt gå på stan och gröna lund och bara umgås och ha det roligt ! ska bli så kul =). Sen köpte vi godis (elin och ottis köpte kinderägg) och kollade på New moon. Har bara sett den en gång och det var på bio för typ två år sen eller när det nu var den kom ut. Tror jag tyckte att den var bättre den här gången än då :)

Mina fina vänner <3, hur ska jag klara mig utan er ?

Nu vill jag somna så godnatt ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer bli så skoj! :D Kommer sakna er jättemycket!! <3

2011-06-28 @ 21:08:30
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0