Midsommar

Grillning, badning, bastning, kajakpaddling (som var väldigt roligt och jag ramlade inte i !, kanske var för att jag fegade ganska mycket ..), massa mys och prat =). Vädret var väl inget att hurra över men det regnade inte iaf och jag kunde inte sova över eftersom att jag skulle upp och jobba klockan 9 dagen efter :/. Men det var trevligt ändå  :)

Så där har ni några bilder iaf =)

Just nu sitter jag och väntar på att ottis ska sluta jobba så jag kan träffa hon och elin, fint det :) . Har ju varit ledig idag och jag känner att jag har tagit vara på denna dag väldigt bra. Ringde angående mitt visum imorse så nu är jag lite klokare angående det och så har jag även hämtat ut mitt p&l band ! å så  har jag träffat vickis och vi gick runt i borlänge som just nu är fullt av människor också lunchade vi i vattenparken :). Har även hunnit varit en vända till gymmet och nu snart ska jag ju som sagt träffa elin och ottis.

Imorgon väntas jobb igen och även onsdag och torsdag, kommer antagligen vara fullpackat på tempo. Men de ska nog gå toppenbra !

Ha det bra ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0