Sex on fire .

Då var p&l i full gång ! kom precis hem från att ha sett Kings of leon. Fick höra dom två låtarna som jag ville höra så jag är nöjd. Nu är jag jättepeppad och laddad inför de tre kommande dagarna. Men först imorgon så väntas ett sextimmarspass på tempo. Jag älskar borlänge den här veckan när det är fullt med liv och folk fast Tempo gillar jag inte tyvärr lika mycket denna vecka. Det är stressigt i kassan och det ska bli skönt att efter min tre dagar och en veckas ledighet att få komma tillbaks till det lugna vanliga Tempo ;). Fast å andra sidan så är det Dalecarlia då men det är ju inte alls lika stort :) .

Måste sova nu så jag orkar med morgondagen =) /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0