Studenten

Tänkte göra ett inlägg om min student som var en helt otroligt rolig dag ! alla var glada och lyckliga och vädret kunde inte bli bättre :). Dagen började iaf i soltorgsparken då det var fotografering och champagnefrukost, sedan blev det promenad till stora björn där det var avslutning och där dels betygen blev utdelade till treorna. Sen promenerade vi tillbaks till soltorgsparken och blev uppmött av familj och vänner och jag fick se min fina skylt ! =). Därefter blev det flakåkning som var obeskrivligt roligt ! jag ville bara åka mer. Efter det hem och träffa släkt och äta god mat och sen hem till ottis med klassen. Fram mot kvällen drog vi in mot stan och efter fyra någon gång så var jag hemma igen.

Hela dagen, kvällen och natten var väldigt lyckad och allt det här är verkligen ett minne för livet :)

så fina så <3
Elin och Ottis :) så fina så <3

Här har ni min fina studentpresent från mina föräldrar, en liten dator ! blir perfekt att ta med till Australien :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Childs

Jag vill ta studenten igen när jag ser alla härliga student bilder :p

2011-06-15 @ 14:59:23
URL: http://sofiechilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0