Thailand, Del 2


Therese, Catrin, Carro och jag. Cindy ligger på madrassen :)


En hel del snorkling. Så himla roligt =), hoppas på att jag kommer kunna snorkla mycket i australien ! (dyka skulle också vara kul att prova)


Vandring på bergsklippor

Blev att prova på bananaboat och vattenskoter

Vi var med om en regnskur under dom här två veckorna, den kom när vi satt utomhus på en restaurang så vi fick lov att flytta in :)

Fina Similian island

Vi besökte Big Buddha =)

Så det får räcka med bilder. Thailand är ju ett väldigt vanligt resemål, speciellt bland svenskar, och nu efter att jag varit där så förstår jag varför ! helt underbart land med vacker natur, god mat och de låga priserna är ju ett stort plus. Det enda negativa jag kan komma på är just att det är så mycket turister och man stötte på svenskar hela tiden och man såg flera svenska restauranger o.s.v. När jag åker till ett annat land så vill jag ju uppleva just det landet jag åker till, inte sverige. Så nästa gång jag åker på en liknande resa så tänker jag nog försöka välja ett mindre turistigare ställe.

Men det var iaf två underbara veckor som jag verkligen behövde mitt uppe i allt skol- och körkortsplugg !

/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0