Thailand

Eftersom att skräckfilmen jag sitter och kollar p¨å just nu är helt värdelös så kan jag lika gärna visa lite bilder från Thailand också. Var där i januari i år med min familj, vi åkte här hemifrån 1 januari, dagen efter min 18-årsdag. Något som var extra kul med den här resan var att våra föredetta grannar Östman var där samtidigt som oss och andra veckan så bodde även dom på Karon beach så det blev att umgås en hel del med dom =)

På Arlanda, bleka och glada !

Massa bad såklart

och även massa shopping

Det blev utflykt till bl.a. Phi phi öarna och Similian island

Turistande och fotande !

Vårt mysiga hotell :) Phulin resort

Pappa och jag :)

Karon beach

Ännu mer Karon beach

Hela sällskapet på bild =)

Elefantridning !

Blev en hel del tuktuk åkande. Lägg märke till Therese som ser skapligt mer cool ut än vad jag och pappa gör, haha !

Pappa fyllde 50 så familjen Östman bjöd på tårta på stranden !

Nä, nu äre dax att sova så jag inte sover bort hela morgondagen. Det får bli en fortsättning följer på Thailandsbiler !
Nattinatti ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0