Zakyntos

Sa ju att jag skulle visa lite bilder från vår studentresa till Zakyntos. Några av bilderna är dock från Elins kamera eftersom att det var hon som var flitigast med kameran ;) (hoppas att det är okej Elin ).


Så nu har ni lite att kolla på ;) , bara att klicka på bilderna så ser ni dom större.

Vi hade iaf en riktigt rolig vecka med glädje, skratt, sol, god mat, drinkar, trevligt sällskap och massa annat bra ! Efter massa år i skolan och en massa plugg tack vare att vi valde natur så var vi värda det här. Jag älskar att bara åka bort ett tag och bara chilla och göra det man vill :) jag hade gärna stannat lite längre !


Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja det är helt okej :P jag var ju som sagt bäst med att använda kameran! hihi

2011-06-21 @ 19:44:37
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0