06.09.11

Buhu, jag som ville kolla på idol på datorn men så funkade det inte :( så det fick bli Ensam mamma söker istället. Dom tv kanalerna vi har här i huset är inte dom bästa, typ bara nyheter hela tiden.

Inte hänt så jättemycket speciellt idag. Var till skolan och efter så lunchade jag med några som vanligt och sedan fick jag lov att gå till banken. Jag har inte kunnat ta ut pengar här av någon anledning men nu har det iallafall typ löst sig :) skönt. Efter det blev det en till sväng till skolan och sen en promenad hem. Väl hemma så blev det lite workout =). Blir ju inte alls lika mycket träning nu när jag är här i Australien men om jag får in ett par pass i veckan så är jag nöjd. Jag behöver få träna för att må bra !

Nu är jag trött så jag ska sova nu, godnatt ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, jag är definitivt lockad av vädret!! Haha. Och naturen! men inte de farliga djuren.. Nu bor ju inte du i bushen, men har du sett nå läskiga djur? :P

2011-09-06 @ 13:38:20
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0