28 september

En månad, redan ? kan det verkligen stämma ?

28 augusti landade jag här i australien, med höga förväntningar, en välpackad resväska, en liten rädsla såklart men jag måste nog säga att den mesta rädslan hade runnit av mig månaderna innan själva avresan. Fast att tårarna föll när jag sa hejdå till mamma och pappa så kände jag mig på något sätt starkare än någonsin när jag gick genom tullen och dom vinkade av mig på andra sidan staketet. En sån otroligt stark känsla som man inte kan sätta ord på.

Kommer varje månad gå så här fort ? då kommer jag ju snart vara hemma igen .. ! men och andra sidan så är det väl ganska bra att tiden går fort, det betyder väl att jag har haft roligt ? För visst har jag haft roligt och hunnit gjort mycket saker :). Fast samtidigt så har jag ju haft väldigt mycket ansvar också, ända sen jag kom hit så är det mycket som har behövt fixas och jag har behövt ta hand om mig helt själv för första gången i mitt liv men jag har klarat det galant !

Om någon av er funderar på att göra en sån här resa men kanske inte riktigt vågar gör det ändå ! Så otroligt lärorikt och framförallt ROLIGT. Bara du gillar att resa och träffa nya männsikor så kommer det gå bra =).


Puss&Kram <3 /sandra

Kommentarer
Postat av: Solveig (Elin B:s mamma)

Så kul att läsa om er tjejer! Hittade din blogg via Elins. Ni gör helt rätt i att skaffa er denna erfarenhet! Verkar som du trivs och har det bra, inte heller helt fel att få gå mot en sommar igen kan jag tänka :-)

2011-09-28 @ 15:06:52
Postat av: Anna

Jag förstår vad du menar, vart tog September vägen!? Oktober om två dagar! :O

2011-09-28 @ 17:03:39
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0