A bigger lizard this time

Imorse var jag ute på en morgonpromenad och gick genom en stor park här i närheten som har massa fina träd och växter, det är som en trädgård kan man säga. Jag kan ju erkänna att jag blev liite rädd när jag stötte på den här krabaten framför mig !

Typ 4 dm lång kanske, hhehe jag vågade inte gå runt den eftersom att vägen var ganska smal så jag tog en annan väg istället ;). Typ 10 minuter senare såg jag en orm också, så nu har jag även sett det här i det fria.

Nu över till något helt annat .. det finns ju en till langports skola som ligger i Gold coast och i oktober så är det typ ett mästerskap mellan Brisbanes langports och Gold coasts langports. Det är i sex olika sporter (basket, fotboll, pingis, badminton, volleyboll och "lättare touch football"(?)). Jag har anmält mig till volleyboll och fotboll än så länge, får se om det blir något mer. Så fram till själva mästerskapet så har dom träningar och laguttagningar som man får gå på, ska bli jättekul :).


Så här har mina morgonar sett ut den senaste veckan. Vi kanske inte har den allra bästa utsikten precis men det är iallafall skönt att kunna sitta ute i solen och äta frukost =).

Kram ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Mharie

Vilken häftig ödla. Jag skulle också ha gått en omväg.Kram

2011-09-22 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0