Lizard

Nu har jag flyttat in i mitt nya boende och det känns bra. Mina housemate som jag har träffat hittills verkar schysta och jag gillar mitt nya rum ! sängen är jättestor :D. Precis innan jag skulle åka från mitt förra boendet så såg jag en ödla på mitt rum, tur att jag inte behöver sova där nå mer ;).

Nu har jag precis ätit känguru. Kängurukorv, vet att det låter konstigt men det var gott fast vanlig korv är nog lite godare. Jag var även och handlade mat idag och har kommit fram till att jag borde handla oftare eftersom att påsarna blev lite för tunga.

Imorgon så är det ju Pub night igen men denna gång så är det lite special, det är nämnligen City of light i South bank. Berättar mer sen !

Ska nog försöka få in ett träningspass imorgon också :)

Ha det gött !  /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0