Monday

Nu har jag fixat ett nytt boende och jag flyttar in redan på onsdag nästa vecka ! Boendet är väl ganska likt mot det jag har nu fast att det är en lägenhet istället för ett hus och plus att jag har en egen balkong :). Jag hoppas att jag trivs lika bra där som jag har gjort här men det ska nog inte vara några problem. En annan väldigt positiv sak med lägenheten är att den ligger i stan så det tar bara typ 5 minuter att gå till skolan. Där jag bor nu tar det ju 45 minuter att gå in till stan och skolan .. så det känns väldigt skönt att ha boende fixat :D.

Funderar på om jag ska till Byron Bay på söndag fast jag ää'r inte helt säker än. På fredag så blir det iallafall beachvolleyboll efter skolan :D å så hade jag tänkt få in ett biobesök med Olivia. Hoppas på en till bra vecka !

Bye ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; Det är kul till och från ;) har kommit in i vardagen lite så det känns bra! Barnen är jättehärliga (även om de har sina mindre goda stunder..) och familjen är annars jättetrevlig, de är vana med au pairer så det är ju plus :) Ska testa på ett fotbollslag här på tisdag! ska bli riktigt spännande!



Australien är mitt nästa mål! haha ;) Hur har du fixat din resa till Australien? Om du fattar vad jag menar, har du åkt med någon organisation eller? :)

2011-09-05 @ 12:31:28
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: viktoria

Gud vad kul med nytt boende, skönt att det ligger närmre skolan. Kul att det gick så fort att fixa ! puss

2011-09-05 @ 16:39:01
URL: http://viktorialouiseeriksson.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg , allt bra? :)

2011-09-06 @ 11:58:37
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0