Peppadpeppad

Igår efter skolan så var vi ju till Kangaroo Point efter skolan. Vi åkte färga dit och kollade på den underbara utsikten över Brisbane (nu vet jag att Kangaroo Point är som en utkiksplats över Brisbane med ett café som låg väldigt fint till). Jag knäppte lite kort men orkar inte lägga in dom nu, visar dom senare :). Men det var iaf en väldigt lyckad utflykt eller vad man ska kalla det ! När jag kom hem fick jag lov att skynda mig att äta, duscha och fixa mig inför Pub Night. Det var väldigt mycket folk ute för att vara en torsdag, undrar hur det är en lördag här ? kön in till den andra puben/cluben  vi var till var betydligt längre än vad den brukar va i borlänge :p. Cirka 75 meter kanske, men det gick ganska fort ändå. Väl där inne så var det väldigt stort med två våningar och två dansgolv, musiken var helt okej. Det var iallafall en kul kväll (inte så sen för mig dock eftersom att jag blev ganska trött på slutet) och jag ser fram emot fler Pub nights !

Kan inte fatta att det redan är helg och att den första skolveckan är slut ! aja nu är jag iallafall jättepeppad för fotbollsmatchen ikväll, Australien-Thailand :D länge sen jag gick på en "stor" fotbollsmatch.

Kram ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Christer

Du verkar ju ha haft en toppenrolig första vecka.

Vi hörs i morgon.

Kram från pappa

2011-09-02 @ 18:28:39
Postat av: Christer

Du verkar ju ha haft en toppenrolig första vecka.

Vi hörs i morgon.



Kram från Pappa

2011-09-02 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0