Pubnight again !

Idag har inte vädret varit det bästa här, kallt och regnigt, men imorse när jag gick in på min mail så fick jag ett väldigt roligt besked så dagen började bra ändå ! :). Efter skolan var jag och bokade en dagstur med bl.a. snorkling i Stora barriär revet. Marlene nu är det inte långt kvar tills vi drar till Whitsunday !!

Sen hämtade jag även ut mitt australiensiska bankkort och gick hem och lagade lite mat, kyckling med curry, ris, zuccini och tomat (blev faktiskt lyckat).

Har fått två samtal idag som har gjort mig väldigt glad och hoppfull inför framtiden =), återkommer senare om det.

Nu laddar jag inför pubnight, tyvärr så är det Alicias sista eftersom att hon har graduation imorgon och kommer resa runt i Australien i tre månader (!) med sin pojkvän. Det är ju såklart lite tråkigt att folk läämnar langports varje vecka.

Bye ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0