sore throat ..

Hej !

Hoppas allt är bra med er ! För min del är inte allt 100 % bra eftersom att jag har råkat på en förkylning :(, så direkt efter skolan och efter att jag hade lunchat så åkte jag hem och sov och tog mig en varm dusch. Så hela eftermiddagen/kvällen har jag bara vilat. Som tur är så känner jag mig bättre nu och hoppas att jag är piggare imorgon i skolan.

Imorgon ska jag även prova på att vara i en ny klass, min lärare tyckte att jag behövde en liten mer utmaning så jag ska vara med i Cambridge klassen som ska vara lite svårare än i den level jag är i nu. Dock känns det lite tråkigt eftersom att jag gillar mina classmates men vi kommer ju såklart träffas efter skolan och på helger så det känns lugnt ändå :). En annan positiv sak är ju att jag får chansen att träffa och lära känna ännu fler männsikor nu.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt så jag förhoppningsvis kan vara med på pingisturneringen som är efter skolan imorgon !
Ciao ! =) /sandra

Förresten så fick jag smaka Sues koreanska mat idag, kommer inte ihåg vad det kallades men det var iallafall väldigt spicy (kommer för tillfället inte på det svenska ordet för spicy :o , har hänt flera gånger dom senaste dagarna att jag glömmer bort vissa svenska ord ! haha vet inte om det är bra eller dåligt ? ;p ).

Kommentarer
Postat av: Anna

kryddigt? starkt? ;P vet hur det är att inte komma på orden! ;) krya på dig :)

2011-09-12 @ 14:30:41
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0