Table tennis

Åh det var så nära ! två fjuttiga poäng .. var ju pingisturnering idag efter skolan och hör och häpna jag gick till final ! (visst det var inte så jättemånga som spelade men ändå) Hade varit väldigt kul att få vinna som tjej eftersom att det hade aldrig hänt förut på Langports. Vinnaren (som blev Paulo) får sitt pris på fredag som ska vara något bättre än choklad, då måste det ju vara ett bra pris, right ? ;) ännu en anledning att det kändes tråkigt att snubbla precis på mållinjen .. Aja jag får ladda inför nästa turnering istället, skulle vara grymt kul att få vinna något innan jag lämnar Langports !

Idag så var jag ju också i en ny klass och det kändes väldigt bra. Förut så var jag ju i två olika svårighetsgrader, där den ena var lite för lätt och den andra var lite för svår men den här klassen kändes mer som min nivå :).

Imorgon går mitt flyttlass in till city till mitt nya boende ! Kram <3 /sandra

Just nu - Webbkamerafoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0