Friday

Idag efter skolan så blev det att först äta sushi och sen besöka ett museum !

Obs ! tyvärr ingen riktigt levande koala ;)

Sue



Vi kanske borde ha målat våra ansikten gröna så hade det sett ännu bättre ut ?

Efter gårdagens pubnight så har min förkylning kommit tillbaks .. så ikväll är jag bara hemma och tar det lugnt och äter mina oreokakor och snickers ;). Imorgon så är det World waterski championship här i Brisbane så jag ska åka dit och kolla. Tyvärr måste jag upp ganska tidigt imorgon för att möta upp dom andra på skolan för att ta bussen eller tåget dit (Red cliff tror jag stället hette).

Jag tror jag knappt har sett ett enda moln på hela veckan och när man är i solen så är det verkligen jättevarmt, undrar hur varmt det kommer att vara här när sommaren har kommit på riktigt ?! Men jag klagar inte :).

Trots att jag sitter här och är lite småförkyld så är jag på jättebra humör ! Jag är så glad att jag är här och att jag bestämde mig för att åka hit :) Dom här tre första veckorna har varit så himla roliga och jag har träffat så mycket nya männsikor från olika delar av världen och sett så mycket nya saker. Allt känns så obeskrivligt och jag är så otroligt tacksam för att jag har möjligheten att få göra det här. Jag saknar er där hemma såklart jättemycket <3 men jag har ju så fullt upp med mitt liv här så det går bra endå :)

Många kramar ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Mharie Haga

Vi saknar dej så klart jätte mycket, men du gjorde helt rätt som åkte. Det är så spännande att läsa din blogg och se dina bilder. Kram mamma

2011-09-16 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0