Saturday

Shorts och linne väder heeeela dagen :). Till och med nu på kvällen fast att det har blivit mörkt och solen gick ner för länge sen ! Hade gärna gått ut ikväll men eftersom att jag fortfarnade är lite sjuk så är det nog bäst att jag är hemma :( , resten av kvällen och imorgon ska jag satsa på att bli HELT frisk.

Var precis till seveneleven och köpte mig en coco-cola vanilla, den är ju inte så jättevanlig i sverige och jag hade aldrig provat den förut. Jag gillade den och den luktar gott ! Dom har även andra storlekar på läsken här, en burk i sverige är ju 330ml men här är den typ 450 ml och om man köper en flaska i sverige så är dom väl 500 ml men här är dom 600 ml. Så nu vet ni det ;). Om det är något mer ni undrar så är det bara att fråga !

Har lite bilder från idag men av någon anledning så kan jag inte ladda upp dom, får prova imorgon igen !

Bye ! /sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag köpte en coca cola Strawberry idag! ;) har inte testat än, men det ska bli intressant! :D

2011-09-17 @ 20:10:04
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0