Chokladvecka ?

Idag var det travel talk efter skolan så det kom två stycken från Base travel och gav lite exempel på ställen att besöka och göra här i Australien. Så nu har jag blivit jättesugen på att prova sky diving ! vi fick se en film och det verkade hur kul som helst :) dock är det ganska dyrt så vi får se fast det känns som att det är något jag vill göra här i australien innan jag åker tillbaks till sverige. Men det är ingen brådska !

Efter travel talket så blev det att besöka chokladcaféet igen ;). Då fick jag även två souvenirer från Japan från en tjej som åker tillbaks till Japan imorgon, det var ju jätte snällt av hon :).


Det blev en chokladmuffins den här gången

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och sova eftersom att jag ska upp tidigt imorgon för att ta mig till Gold coast för att shoppa och surfa ! åh det ska bli så kul och spännande :D

Bilder från torsdagens pubnight !




Det verkar som att folk är ute VARJE kväll här och oftast långt in på nätterna. Krogarna är aldrig tomma och folk verkar inte bry sig särskillt mycket om att det är skola eller jobb dagen efter ;). Jag kom hem ungefär vid tvåtiden och det tyckte jag var ganska sent eftersom att det var skola dagen efter men sen så får man höra betydligt senare tider när dom andra kom hem. Har t.o.m hört flera som aldrig kom hem utan kom direkt till skolan dagen efter ;).

Nu har jag precis varit och köpt choklad (jag älskar att bo såhär centralt !) och ska nog slå på en film :)

Ha en bra helg ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0