Surfing !

Var ju till Surfers paradise i Gold coast idag och provade på surfing ! det var hur kul som helst :D. Det gick även bättre än vad jag hade väntat mig. Första gången så här trodde jag att det typ skulle vara omöjligt att komma upp stående på brädan men efter några försök så gick det ju faktiskt ! Det var också bra att det bara var jag och Alicia och en tjej till i gruppen så vi fick mycket hjälp. Jag vill verkligen ta en andra surfing lektion här :).




Gold coast verkar vara en jättehärlig stad ! kändes nästan som i en film när man gick runt där. Folk som spelade beachvolleyboll, soccer, surfade, solade, badade, festade, skateboardade och bara hade det trevligt :). Själva staden ligger precis vid beachen ( på dom två nedersta fotona så står jag på samma plats och tar kort) som är väääldigt lång, defenitivt en av de bästa stränderna jag varit på ! Efter vad jag har sett idag och även hört från andra tidigare så tror jag Gold coast är en av de bästa festställena här i Australien.

Före surfningen så var vi även till ett stort köpcentrum i Gold coast fast vi hade tyvärr inte så mycket tid på oss där men jag köpte iallafall ett par skor, en tröja och ett linne :).

Det har vart en grym lördag helt enkelt men nu är jag ganska trött :p
Kram ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0