Första molniga dagen på länge !

Söndag
Började med ytterligare lite shopping men här i Brisbane den här gången (ett par solglasögon, ett par shorts och två kjolar).
Sen var det "avslutningmiddag" för Ted som har graduation nu på fredag så jag och några till var hembjudna till honom :). Ett buffébord fullt med asianfood <3 MUMS ! dock provade jag inte alla rätter eftersom att dom varnade att det kunde vara ganska starkt (hehe, kom på den svenska översättningen den här gången;)).
En av kjolarna jag köpte, endast 10 dollar så jag är nöjd !

Måndag
När skolan var slut så var jag till en resebyrå och tog reda på lite om dagsturer till stora barriär revet inför resan till Whitsunday. Efter det blev det en springtur på 20 minuter (konditionen är väl inte på topp men jag försökte mig på några branta backar och det gick faktiskt helt okej) och lite styrka på gymmet i ungefär 30 minuter :). Den här gången stötte jag på två stora ödlor istället för en. Hehe blev att ta en annan väg den här gången också ;).

Nu ska jag gå till Woolworth och handla lite. Kram <3 /sandra

Kommentarer
Postat av: viktoria

Fan vad snygg du är vännen ! :D <3

2011-09-26 @ 22:24:56
URL: http://viktorialouiseeriksson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Snaart!!! :D

2011-09-27 @ 06:14:20
URL: http://marleneinaustralia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0