HELG !

Så nu har jag ett australiensiskt telefonnummer, bra att ha här ! Var ju på fotbollsmatch igår, det blev väldigt lyckat. Stämningen var bra och australien vann med 2-1 :). Efter matchen var jag dock jättetrött så det var skönt att komma hem och att verkligen få sova ut nu på morgonen. Efter den här veckan behövde jag nog det, har ju haft fullt upp och jag har varit med om mycket nytt. Men jag klagar inte, det har varit jättekul =). Nu är jag redo för Riverfire ikväll, det är en gång om året här i Brisbane och enligt lärarna så ska det vara helt amazing så det ser jag fram emot :). Jag ska vara vid Langports halv tre för att möta upp dom andra så ska vi ha picnic före.

Några från skolan ska till Lone Pine (ett zoo med massa australiensiska djur, alltså bl. a. koalor och kängurus !) idag före Riverfire och jag är otroligt sugen på att följa med fast jag tror det är bäst att jag väntar lite med det. Har ju redan ganska fullt upp med aktiviteter den här veckan så jag spar nog  med Lone Pine besöket till senare. Ska ju vara här ganska länge till :).



Där har ni tre bilder från matchen !

Nu ska jag göra mig lite frukost och sen kanske gå till marknaden och kika lite som är här i Kelvin Grove. Ha det bra ! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0