a bit sleepy

Jag börjar med att visa tre bilder jag har tagit det senaste dygnet (måste börja knäppa lite fler kort tror jag .. !)

Pubnight. Vi var först till en pub som hette Friday som låg precis vid floden. Jättefint ställe ! Efter det var vi till Victory som vanligt.

Skolan idag. Daniel, Alicia och jag. Efter att inte ha sovit så många timmar så var vi ganska trötta :p (jag stannade ända till tre den här gången (!) och Alicia stannade typ en timme till :p)

Efter skolan besökte jag och några till (eller ja typ 12 personer till :p) en koreansk restaurang. Jag har märkt att jag verkligen är den ENDA som inte kan äta med pinnar. Men men det var gott iallafall !

Efter retaurangbeöket så hände det lite grejjer, det blev bestämt att jag ska spendera lördag-söndag i Gold coast ! Varför säger jag när jag varit där och vet mer :). Så nästa inlägg blir nog på söndag tror jag.

Det blev även en tur på stan idag (shoppade för fem dollar, bargain !) och som vanligt så hade jag svårt att hitta ut från MYER center (ett stort shoppingcentrum mitt i stan). Tror jag har gått lite vilse varje gång jag varit där.

Have a great weekend ! /sandra

Kommentarer
Postat av: Mharie

Hej

Det verkar som att du har roligt varenda liten stund. Det ska bli jätte kul att höra hur du tycker att det är at snorkla vid stora bariärrevet. Jag tycker att det fortfarande känns overkligt att du är på andra sidan jordklotet. Det är roligt att du skriver så mycket. Kul läsning. Det är alltid spännande att sätta på datorn och gå in och läsa.

Kram mamma

2011-09-30 @ 15:06:33
Postat av: Moster Åsa

Tjingeling! Bra att du kommer till vår födelsedagsfest, men sedan hoppas jag att du reser tillbaka till Australien så att jag (helt egoistiskt) kan hälsa på dig. Kul att ni blivit med sommarstuga!!!!! Mååååååååånga kramisar från moster.

2011-10-02 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0