My first week

Jag har redan varit en vecka här i Australien ! tiden har gått fort fast samtidigt så känns det som att det var länge sen jag anlände. Jag är supernöjd över min första vecka här, träffat massa nytt folk från olika delar av världen och varit ute på massa skoj =). Jag trodde att det skulle vara jobbigare  nu i början med dels engelskan och att komma in i det hela men det har ju gått hur bra som helst !

Idag började jag dagen bara med att slappa här hemma och äta en god frukost sen lite senare blev det lite styrketräning och ut på en löprunda. Skönt att få känna lite högre puls och låta kroppen jobba. Det är väldigt mycket upp och nedför hä'r med branta backar så benen fick sig en rejäl omgång :). Dock så hade jag lite ssvårt vart jag skulle springa eftersom att det är ganska lätt att bli vilse här :p.

Efter en dusch och en lunch som bestod av lax så var jag in till stan och kollade på ett annat boende. Återkommer senare om det ! 

Nu har jag precis kollat på Eclipse (som var bättre än vad jag mindes att den var (y)!) och ska chilla resten av kvällen och laga middag. Bye ! /sandra

Thailand Januari-11

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du har det riktigt bra! :)

2011-09-04 @ 22:25:29
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0