I need to buy an umbrella !

Nu sitter jag och lyssnar på musik framför datorn och är på väldans bra humör :D. Dagen blev inte riktigt som den var planerad men den vart lyckad ändå ! Var ju tänkt att vi skulle spela volleyboll efter skolan men pga regn så blev det inställt .. istället så var jag och ungefär 15 personer från skolan till en kinarestaurang och käkade. Maten var god och jag fick mig en liten lektion hur man äter med pinnar ;) (som dock inte verkar vara min största talang).

Idag har jag då känt kyla här ! när det började regna så blev det verkligen jättekallt så efter att vi hade käkat så var jag och några till ganska frysna så vi bestämde oss för att gå till ett café och dricka kaffe. Vi måste ha setat där i ganska många timmar och pratat eftersom att klockan redan var halvsju när jag kom hem men det var väldigt trevligt =)

Imorgon blir det bio med Olivia, vi ska se The Change-up. Får se om vi hittar på något efter biobesöket :)

Några bilder från Pub night i torsdags !

Varje torsdag så går vi till en ny pub och denna torsdag var vi till en pub som ligger i Valley så vi tog tåget dit. Denna Pub var lite mindre än den vi var till förra veckan och den här låg även mer utomhus. Det var en trevlig kväll och det var väldigt många Langportsstudenter som var där :). Bjöds t.o.m. på breakdance av Paolo (han på bilden längst ner).

I like my life here in Australia ! hare bra =) /sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta va så jäkla snygg min pudding ! <3

2011-09-09 @ 20:46:42
Postat av: Lisa

Åh vad kul att du har det bra! :)

2011-09-11 @ 11:29:34
URL: http://lisajacobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0