Vardagslyx

Ojojoj jag har haft alldeles för mycket på hjärnan dom senaste dagarna ! Jag har dels fixat mig ett australiensikt konto och bokat flygresa. Har nämligen bestämt mig för att åka till Whitsunday för att snorkla vid Stora barriärrevet med Marlene. Ska bli så himla roligt att få träffa och umgås med henne i ett par dagar plus besöka barriärrevet :). The great barrier reef är det stället jag mest sett framemot att besöka här så jag är jätteglad ! Så den 7-9 oktober är jag i Whitsunday.

Jag har även bokat in mig på en 2-timmars surfing lektion nu på lördag med Alicia (en tjej från schweiz). Ska bli otroligt kul och väldigt spännande att se hur det går ;).

Idag efter skolan var jag och några till till ett kännt chokladcafé i South bank. Jag och Alicia tog en chokladfondue för två som var väldigt god !

Chokladfonduen: Jordgubbar, banan, marchmallows, bananbröd, mörk- och ljuschoklad !



Min klasskamrat Jorge var den enda av oss som inte tog chokladfonduen ..

.. men som ni ser så såg ju även hans ganska god ut ;)

Säger godnatt här ifrån ! /sandra

Kommentarer
Postat av: viktoria

Gud vad häftigt att du ska snorkla :) Avis att du ska surfa jag vill med. :D:D puss

2011-09-20 @ 14:20:20
URL: http://viktorialouiseeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh, vad kul! barriärrevet OCH chokladen! ;)

2011-09-20 @ 16:18:18
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Lisa

ÅHHHHH JAG VILL OCKSÅ SNORKLA MED DIG OCH MARLÉNE! Vad kul att ni får träffas! :))) OCh surfa vill jag också göra ju. Och den där chokladen såg ju rusktgt god ut. Jag är inte aaalls avundsjuk på ditt liv... Kan vi inte byta? Haha

2011-09-21 @ 21:10:29
URL: http://lisajacobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0