Fair enough

Hej !

Eftersom att jag åker till Queensland imorgon så tänkte jag göra ett snabbt inlägg nu !

Det blir alltså sex nätter i Gold coast och en natt i Brisbane. Och vi kommer bo på lyxhotell i mitten av Surfers Paradise :D Tror det komer bli jättekul ! vi kommer även bo två nätter där dom har alla funparks, så det blir att ta fram min barnsliga sida och åka karusell och massa vattenrutshkanor och grejjer :D.

Ska även möta upp med Neus på söndag i Collongata (stavning ?) och så kommer vi antagligen också mötas upp i Brisbane på fredag :D.

Det har varit riktigt fint och varmt sommarväder här den här veckan ! Jag som trodde att det skulle vara kallt här nu i April ?? Well, jag klagar inte ^^. Igår hade jag och Jordan en jättehärlig dag i stan, hon köpte en kanin (ingen riktigt dock).

Snart blire nog BBQ (Barbie som dom säger här ;)) med bl.a Elisa och Marléne. Ska bli skoj och gott ! förhoppningsvis blire inge regn.

Idag ska jag och Elisa försöka boka flyg till Cairns =) kommer bli så kul ! En vecka i början av Maj.

Ha det bäst <3 /sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter jättekul! :D De säger förresten barbie här med ^^ haha

2012-04-06 @ 11:40:41
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0