Hipphipphurra !

Nu tänkte jag passa på att gratulera tre av mina absolut bästa vänner. Dom fyller nämligen 20 (!!) nu i början av april =). Känns såklart jättetråkigt (och konstigt) att jag inte kan vara med på någon av eran födelsedag :( .. menmmen vi kanske kan fira min 20-årsdag tillsammans, man vet ju aldrig !

1 April - Grattis älskade Vickis <3<3 (en dag sen dock ..)

2 April (idag :D) - Grattis Elin ! <3 =) (som för tillfället är bosatt i Chicago, följ hennes äventyr här: http://elinniusa.blogg.se/ :D)

9 April - Och Elin som jag kännt så länge jag kan minnas :) GRATTIS <3 !

_________________________________________________________________________________

Jag fick även lite fler vuxen poäng förra veckan, nu får vi se vart jag hamnar i framtiden. Ha*****, Gö*****, Me*****, Bo*****, F****, Br*****, S********, U** ..... ?? Eller någon annan stans ? man vet aldrig ! :)

Det jag vet är att det iaf kommer bli en härlig sommar i BORLÄNGE =) eller.. ??   Klart det kommer bli !

Det var allt för den här gången :D Hope you didn't get too confused. Kram ! /sandra



Kommentarer
Postat av: Elin

TACK SANDRA!! :D <3 Saknar dig tjejen! Kan inte fattaatt jag är 20 år nu.. jag känner mig så gammal!! KRAMAR <3<3

2012-04-06 @ 05:24:51
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0