1 year ago

Idag är det inte vilken dag som helst utan det är nämligen Alla hjärtans dag ! (som ni kanske vet)

Jag skickar miljoner pussar och kramar till er hemma i sverige (Elin, till dej också såklart i Chicago !) och önskar er en underbar dag =)

Jag har börjat min dag med en promenad och en mumsig frukost ! Snart ska jag gå till Camberwell och träffa Liv en sväng innan det är dax att hämta upp tjejerna från skolan :)


2 helt underbara och minnesvärda dagar <3 ! Massa kärlek till er

Kram :) /sandra

Kommentarer
Postat av: Mharie

Hej Många kramar till dej på alla hjärtans dag. Vi har en skön vinterdag. ca. -2 grader tyvärr ingen sol men man känner att våren kommer snart. Kram från mamma

2012-02-14 @ 11:24:19
Postat av: Elin

Massa kramar till dig också Sandra!! Glad alla hjärtans dag! Hoppas du har det jättebra <3

2012-02-14 @ 21:13:30
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0